poniedziałek, 6 lutego 2012

Zakupy...

Na kilku blogach widziałam, że dziewczyny chwalą sklep HobbyStudio. Weszłam i ... hmmm... strona nie zachęciłam mnie do zakupów, ale odkryłam, że tam można kupić ramkę do haftu którą tak bardzo chciałam mieć. I zaczął się mój dylemat: "Kupić?? Ale tak mało mają informacji o sposobie zamawiania"... "No ale mają te ramki"... itd. itp. Może jestem dziwna, a może raczej ostrożna.
Po namyśle i przespaniu się z tym dylematem postanowiłam zrobić zakupy. W końcu kilka dziewczyn chwaliło ten sklep. Do zakupów namówiłam też moją koleżankę Anitę, którą chyba już wciągnęłam w świat haftu. We dwie zawsze raźniej :) 
I dzisiaj przyszło moja paczuszka a w niej:

moja upragniona ramka (już zagoniona do pracy)


szpatułki, koszulki na szpatułki i mazak spieralny:
Jestem zachwycona szpatułkami (wzięłam na próbę). Chyba zmienię sposób przechowywania muliny. Na razie będę miała dwa sposoby, bo nie będę przewijać muliny na szpatułki. Z czasem może bobinki się skończą i zostaną szpatułki. Choć to trochę potrwa, ale będę cierpliwa. A do tej pory mulinę przechowywałam tak:


Podsumowując: dołączam do grona chwalących sklep HobbyStudio. W przesyłce były również katalogi dwóch firm.

4 komentarze:

  1. swietne zakupy...wydaje mi sie,ze szpatulki sa nawet lepsze od bobinek...muline tylko przekladasz,nie trzeba jej przewijac,a to dodatkowy plus dla naszego czasu...

    OdpowiedzUsuń
  2. Super zakupy! Wreszcie ktos sie przekonal do szpatulek, po tym jak uzywal bobinek:) bo juz myslalam, ze jestem jedyna nienormalna co nie lubi bobinek:P
    Tez mialam problemy z rozgryzieniem jak sie u nich zamawia, ale jak sie wykombinuje, ze mailowo, to juz sie czlowiek smieje, ile mogl do tego dochodzic:P

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne zakupy :) a widzę, ze jakiś śliczny hafcik sie zapowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne prace prezentujesz. Zgadzam się zakupy w HS są rewelacyjne mają bardzo duży asortyment, ale zgadzam się z Tobą jeśli chodzi o sposób zakupów to nie jestem zadowolona. Za to z czystym sumieniem polecam Ci pasmanterię Haftix http://www.epasmanteria.pl/. Mają tańszę rzeczy niż w HS gdy coś nie mają w asortymencie a jest w HS wystarczy poprosić a oni to zamówią i to w tańszej cenie. Pozdrawiam cieplutko Iskierka

    OdpowiedzUsuń