piątek, 10 maja 2013

Oprawiony komplet i sposób na kable...

Ojjjj naczekały się te obrazki. Najpierw na dokończenie wyszywania, a potem na oprawę... ale w końcu są :-)))) i prezentują się fantastycznie :)))


A oto cały komplecik:


Już jest na ścianie i cieszy oko ;-))


Żeby je powiesić musiałam odsunąć TV, a skoro już to zrobiłam, to zajęłam się również kablami od kina domowego, które strasznie mnie denerwowały. Szczególnie w czasie sprzątania.
Próbowałam jakoś zgrabnie je pozwijać i sczepić:


Jednak dalej mi się to nie podobało, więc wykorzystałam drewniane pudełko na chusteczki.


I tak oto spakowałam kable do tego pudełka. Nie są już pościskane i może łatwiej będzie sprzątać


3 komentarze:

  1. Obrazki wyglądają super :) miałaś dobry pomysł na kable, łatwiej sprzątać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. łoooo jestem pod wrażeniem!! Obrazy sa bardzo duże i piękne:)!

    OdpowiedzUsuń