środa, 14 listopada 2012

Bombka...

Moja przyjaciółka tak jak w zeszłym roku ma akcje "Zrób mi jakąś ozdobę na choinkę". W tym roku postanowiłam ozdobić bombkę styropianową. Nie spodziewałam się, że wyjdzie, aż tak super.

Na początku powycinałam z czerwonego kartonu małe kwiatki dziurkaczem. Miałam pudełeczko cekinów w kształcie gwiazdki. Pooddzielałam kolor czerwony.


I tak oto przygotowałam sobie półprodukty

Wzięłam szpileczki i zaczęła się zabawa z wbijaniem kwiatuszków. Brałam po dwa kwiatki na jedną szpileczkę. Ten na górze lekko wyginałam robiąc taką łódeczkę. Co jakiś czas przyczepiałam cekin-gwiazdkę (żeby coś się mieniło na tej bombce) i tak oto powstałą moja pierwsza bombka:



Muszę zrobić jeszcze dwie, ale chyba też czerwone. Lubię ten kolor a i bombka fajnie w tym kolorze wygląda.

5 komentarzy:

  1. przesliczna...gratuluje pomyslu...

    OdpowiedzUsuń
  2. super bombka, nie mogę się doczekać swojej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne rozwiązanie. zapraszam na mojego bloga odebrać wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  4. łał : efekt niesamowity!!!! rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Można prosić o link do szablonu kwiatuszka?

    OdpowiedzUsuń